17 Mart 2014 Pazartesi

SECURE POST

SECURE POST 


Temel'in bir gece rüyasına Cebrail geliyor, ‘’seni öbür dünyaya alacağız, sen cennetlik bir adamsın, AMA bir o kadarda zamparasın. Hurileri rahatsız etmenden korktuğumuz için NE yapacağız diye de düşünüyoruz.’’ der.
 Bizimki; ‘’ Siz merak etmeyin, beni alın, ben gelirken keserim öyle gelirim ‘’
Cebrail memnun olur ve ‘’hazır ol, 3 vakte kadar seni alacağız.’’
Bizimki, sabah kalkınca oğluna; ‘’ ben ölünce kökünden kesip beni öyle defnedin’’ der.
Oğul;’’ baba öyle şey olur mu?’’
Bizimki; ‘’ Bu benim vasiyetimdir. Bunu bilesiniz ‘’der.
2 vakte kadar ölür. Defin işlemi, yıkama, imam ‘’ olmaz öyle şey’’ dese de, imamin cebine bir yüzlük konur ve alet kökünden kesilerek Temel defnedilir.
Bizim ki öbür dünyada, huriler, yeme, içme her şey mükemmel ancak, bir sorun var; kesik parça lazım. Hemen oğlunun rüyasına girer ve;’’ oğlum, kestiğin o parçayı göndermen lazım.’’ der.
‘’baba! Olur mu öyle şey yaa. Nasıl gönderecem?’’
Bizimki; ‘’ 3 vakte kadar dayın geliyor. Koy götüne gönder.’’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder